Efterlängtade Fredag

"Ich bin nicht ich" på hög volym, humöret på topp och tankar om kvällens outfit. Sitter här på sängen och planerar inför kvällen. Det blir fest med brudarna! Först hemmafest och sedan in till Västerås, till Pluto. Ska bli kul, jag har inte festat sedan nyår. Ska kolla igenom garderoben efter något att ha på mig ikväll och sen gå ner till bolaget. Det blir nog mina nya, mörkblå jeans leggings i alla fall. Synd bara att det ska snöa som aldrig förr - jag vill ju ha pumps! Ser verkligen fram emot kvällen. :) Hoppas ni haft en bra morgon!



Ett år gammal vimmelbild

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag tänkte helt fel när jag läste första raden. Ich bin nicht ich på hög volym! Jag tänkte typ: "men det låter ju jätte konstigt om hon vill beskriva att hon lyssnar på musik på högsta volym". Sen fattade jag ju att det var en låt titel, mitt minne sa alltså tillbaka ;D

2009-02-06 @ 12:25:13
URL: http://grandby.blogg.se/
Postat av: CAMILLA

En liten blogg fråga :D



Vad tycker du om Rihannas stil? bättre nu eller förut?

2009-02-06 @ 14:36:28
URL: http://camillajarvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0