Andreas Carlsson - you ROCK!

Blogg.se verkar krångla så jag hoppas att detta inlägg publiceras. Hur har eran dag varit? Min dag med snöskotern var otroligt kul - men lite läskigt! Bilder och videor kommer senare ikväll om blogg.se slutat krångla, annars lägger jag upp dem imorgon.

Jag måste bara säga att jag blev så otroligt glad/chockad att höra att låtskrivaren Andreas Carlsson nyligen arbetat med mina favoriter, Tokio Hotel. Vilken karl, vilken musiksmak! Kan hända att jag överreagerade ett snäpp, men jag var väl knappast den enda som blev exhalterad av att se hans ansikte på TH-bloggar? En svensk! Att han är duktig på sin sak råder ingen tvekan om, så jag är väldigt nyfiken på resultatet. Så han träffade alltså killarna i Söndags (i USA), eller?
Ja, jag skulle ge mycket för att få träffa TH på det sättet - att få vara med när dem arbetar, att se på när de skapar den musik jag älskar. Det är en dröm, absolut. En som i och för sig aldrig kommer bli verklighet, men det är min dröm. Att få vara med i studion. Kanske borde bli låtskrivare? Haha



Printat från Andreas blogg på madeinsweden.se

This made my day. Undrar om låten kommer med på det nya albumet..


Kommentarer
Postat av: ellinor

min dag har vart ganska så ensam :P haha, gick en liten fotorunda och satt och redigerade sen.



visst är det kul att åka snöskoter :D



Oj andreas carlsson och TH, kan inte vänta på reusltatet. :)

2009-02-12 @ 22:04:55
URL: http://ellisnoris.blogg.se/
Postat av: Lina

Alltså.. varför skulle dom ha träffats i usa? ._. är väl närmare i tyskland och dom har ju sin studio där! (sry, det kanske är så att TH är i usa just nu och därför du tror det. jag är inte så uppdaterad längre :p)

2009-02-12 @ 22:39:58
URL: http://myspace.com/linaandersson_
Postat av: IDA

Lina - Jag kommer in till dig och förklarar istället, haha..



Eller ja, jag kan ju skriva här också ifall någon annan undrar. Anledningen till att jag trodde/tror det är att Andreas här skriver utan å,ä,ö vilket han inte gör (på bloggen) när han är i Sverige. Han skriver även att han jobbade med dem "igår".. Att han då flög från var TH nu befinner sig till USA innan han skrev det här, är väl inte omöjligt - bara inte så troligt, enligt mig. Men självklart kan jag ha fel.

2009-02-13 @ 01:03:28
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: Malin

En dröm e aldrig längre bort än man låter den vara...

2009-02-13 @ 02:30:35
URL: http://lunsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0