AMS

Är på väg till ett möte, gud vad jag inte är på humör för att sitta en grupp och behöva häva ur sig de misslyckade försöken till att få jobb. Tycker inte alls om AMS, vill därifrån så fort som möjligt. Jag hatar att känna en skyldighet till någon/något så som man är tvingad att göra saker och gå på möten när man är är med i UGA. Fy fan. Det är en annan sak med jobb - då är det ju något man tjänar bra med pengar på att göra och av den anledningen står ut de dagar man egentligen inte orkar. Men AMS..? Nej....

Nu måste jag kila, annars kommer jag försent. Ciao!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är ams?

2009-02-20 @ 11:00:51
Postat av: Anonym

?

2009-02-25 @ 02:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0