3 stycken bra "få-upp-självkänslan"-låtar

Christina Aguilera feat. Lil' Kim - Can't hold us down
Det är inte så att jag sitter & lyssnar på den för jämnan, men jag måste ändå säga att den (enligt mig) innehåller en av tidernas bästa texter/budskap.

Pussycat Dolls - I don't need a man
Jag vet många som någon gång känt sig sviken av en kille, och denna låt är faktiskt förvåndsvärt bra på att få upp självkänslan efter en sådan händelse.

Paris Hilton - Nothing in this world
Given förstaplats när det gäller musik för att stärka självförtroendet. Kanske är det bara jag, eller så är den här låten faktiskt självförtroendets mirakelkur. Kanske beror det på att Paris själv har självförtroende nog för 20 familjer, but that's what I love about her! Och det funkar i alla fall för mig när jag känner mig lite hängig, så är det någon som känner sig lite obekväm på den fronten (och tar in musik på det sätt som jag gör) så rekommenderar jag att lyssna på den här (igen eller för första gången). Kollade precis på musikvideon - jag blir helt hög av hennes självförtroende, haha! 



Kommentarer
Postat av: isabelle

paris låt "nothing in this world" tycker jag är jättebra :)

2009-02-17 @ 22:33:30
URL: http://izabellenylen.blogg.se/
Postat av: Sarah

Jag kan få känslan att jag inte gillar henne för att hon kan se ner på andra, och få ur sig taskiga komentarer. Men hennes självförtroende för hon själv gillar jag också! Ett sånt borde alla ha :)

2009-02-18 @ 01:46:48
Postat av: IDA

Sarah - Ja sånt gillar inte jag heller, men just hennes självförtroende.. Det är härligt :D

2009-02-18 @ 04:14:25
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0