1 år, 4 månader och 1 dag

..Så länge sedan var det jag träffade Johanna, en av mina vänner. Helt galet!
Den 9:e Oktober 2007 sa vi hej då till varandra på Arlanda efter att ha kommit hem från Amsterdam - en absolut underbar resa. Idag pratade jag med henne i telefon och det var evigheter sedan jag hörde hennes röst. Att det gått så lång tid sedan vi sågs är hemskt, men nu ser det ljust ut.. Hon kommer snart till Stockholm så då ska jag sätta mig på tåget och träffa henne. Vill helst stanna några dagar (nu när hon väl är så pass nära) eftersom hon ska göra det, vi får se hur det blir, måste kolla upp möjliga boenden isåfall. Det var jättekul att prata med henne igen och jag längtar otroligt mycket tills vi ses. Snart, snart! ♥



Johanna & jag i Amsterdam, 5 Oktober 2007.
Vilka minnen vi skulle få av de dagarna...

Kommentarer
Postat av: ILJL<3

Hemsk bild!!!! Ja jag tycker det var toppen att prata me dig gumman..saknar dig/er!!!<3 Vi måste försöka ses i Sthlm!!!

2009-02-10 @ 20:02:44
Postat av: Veronica

Fina Ida, du får alltid plats hos mig annars (:

2009-02-10 @ 22:55:59
URL: http://grandby.blogg.se/
Postat av: Leonita & Egzona

You´re welcome - för google gadgeten.

2009-02-10 @ 23:47:40
URL: http://leonitaegzona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0