"Wake up, wake up! It's Christmas!!"

GOD JUL allihopa! Lina väckte mig nyss och vi ska börja julaftonsmorgonen med att koka gröt och se del 24 av Mysteriet på Greveholm. =) Är på toppenhumör trots att jag bara sovit i 5 ynka timmar. Men samtidigt.. kan man vara annat än glad på julafton?

Middagen igår kväll var mysig. Ja, förutom när Famous (voff) började hugga efter min arm med sina sylvassa tänder. Blev riktigt rädd (och var nära att börja lipa där ett tag, haha) och resten av kvällen höll jag mig borta från honom. Förövrigt så åt vi gott, lekte lekar med Linus och jag blev minst sagt chockad när jag fick höra att min låtsaspappas vuxna son skulle gått på Tokio Hotel konserten som blev inställd förra året. Förvånad var bara förnamnet. Kom också att tänka på Tillan när hans flickvän berättade om sina bravader som Bon Jovi-fan. Hon hade sju konserter på minnet och stod bl.a. längst fram vid kravallstaketen på en av konserterna som rymde över 30 000 pers om jag minns rätt. 35 000 kanske det var. Vilken känsla!

På tal om TH så kan jag självklart inte låta bli att fundera hur de spenderar den här dagen. Hoppas i alla fall att de får en faktastisk dag. Själv har jag fått inte mindre än två smärtsamma kompisar mellan mellan näsan och munnen (och täckstiftet är slut. Tummen upp!) men det löser sig nog! Nu ska jag sätta på julmusiken här och slå på spisen. Julgröten väntar!


Kommentarer
Postat av: Tillan

AVIS, fyfan vad coolt..

2009-12-24 @ 14:00:10
URL: http://tillantillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0