Only two days away

Kan ni fatta att det bara är två dagar kvar till julafton? Inte jag. Jag har inte ens slagit in mina julklappar än. Märkte igår att jag råkat köpa "en för mycket" till Lina (eftersom vi brukar säga ett antal vi ska köpa åt varandra) men hon blir nog bara glad. Känns bra att jag redan har växlat in pengarna jag ska ha med mig till Hamburg eftersom jag förmodligen annars bara skulle gjort av med dem på ännu fler julklappar. Men nu har jag i alla fall så det räcker (även fast jag skulle vilja ge hur många som helst) och allt annat är färdigt inför julafton så nu är det bara att njuta.

I år kommer jag att fira hemma hos en av mina morbröder tillsammans med kusiner & släktingar. Precis som jag vill ha det. Att, omgiven av människor jag tycker om, njuta av den goda julmaten samtidigt som julmusiken strömmar ur högtalarna på en behaglig nivå.. och sedan samlas framför Kalle innan det är dags att se ansiktsuttrycken när alla öppnar sina julklappar. Det är så jag vill ha det. Och det bästa för i år?.. Mamma fick halva dagen ledig! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0