IDOL-finalen

Såg ni IDOL-finalen igår? Efter att ha tagit en sväng förbi Konsum och handlat ost- och skincrepes till kvällen så satt och jag mamma bänkade framför TV:n. Jag höll på Erik men tyckte faktiskt att Calle förvånade lite i finalen och gjorde sin del bättre än Erik gjorde sin. Mamma blev lite besviken eftersom hon hade velat ha Calles version av vinnarlåten (är det någon om den går att få tag på i alla fall?) men jag tycker att rätt man vann. Tror jag. Jo, jag höll ju på Erik.... men ändå, så här i sista sekunden så känns det nästan som att Calle kunde ha vunnit och fått skivkontrakt - vilket Erik med 150% säkerhet skulle komma att få ändå.

Men vad tycker Ni? Var det rätt man som vann?



Förresten.. Johanna (killuadusk.blogspot.com) - jag kan inte kommentera på din blogg! Vill svara men det fungerar inte att kommentera för mig som inte har blogspot eller nåt av de andra alternativen man tydligen måste ha. Kan man fixa det på något sätt? Har du stängt av funktionen att kommentera med namn och webbadress?..

Kommentarer
Postat av: Sarah

Calle sjöng vinnar låten SÅ mycket bättre än Erik tycker jag!



Calles version ska gå och ladda ner på tv4.se! :)

2009-12-12 @ 19:17:02
Postat av: Sofia

Du har visst redan fått svar av förgående talare. Men annars kan man alltid convertera ner låtar från youtube, och på så sätt få låten. :) Men det blir nog bättre kvalitet från tv4.se

2009-12-13 @ 02:34:58
URL: http://sofiablohm.devote.se
Postat av: Johanna

Du jag har faktiskt ingen aning.. haha.. :D

men nu har jag varit och pillat lite på inställningarna, så nu kanske de går.. :D



och om idol.. tycker båda e riktigt grymma, men Erik e allt lite lite bättre.. jag har en svaghet för den där lite hesa rockiga rösten.. oh underbart.. :D

2009-12-15 @ 18:48:39
URL: http://killuadusk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0