Vi hörs igen nästa år!



Imorgonbitti flyger vi ner till Tyskland men resan börjar redan inatt. Jag ska bara skriva upp några adresser och ta en dusch, sedan ska jag äntligen få några välförtjänta timmars sömn. Har stressat så mycket ikväll att jag nästan svimmade vid ett tillfälle.. men snart får jag sova och ladda om så jag orkar vara vaken tills imorgon natt. Härligt.

Just nu sitter Max, Stefan & Pade förmodligen och förfestar på hotellrummet i Hamburg. De ska också fira nyår där och har samma hotell som vi. Kanske stöter vi på dem i korridorerna!

Jag önskar er alla ett riktigt gott nytt år & hoppas att ni har det super tills vi hörs igen. Hugs & kisses! ♥

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Gott nytt år, ha så kul :)

2009-12-29 @ 21:22:03
URL: http://puffslime.blogg.se/
Postat av: Johanna

Sv: Tack babe..jag är lite kär i dem..du om någon vet ju hur det är att vara kär i skor;)<3

2009-12-29 @ 22:20:56
URL: http://themusiclives.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0