Helvetes jävla fa-an...

Det här är ju så typiskt livet så det är inte sant. Ska det jävlas så gör det det där det känns.

Min dator har raderat allt innehåll i just det viktigaste word-dokument på min dator. Bara så där, helt av av sig själv. Jag skriver jättemycket (påminner om en film där en kille måste skriva hela tiden för att inte bli galen av alla sina tankar. Jag är nästan som den svenska versionen av honom) så det där dokumentet var som mitt "klotterplank" där jag skrev ner allt från tankar, saker jag ville blogga om senare,
en fanfic jag höll på att skriva och bitar av låttexter till länkar & viktig information om olika saker.

Jag försöker låta bli att haka upp mig på sådant som egentligen inte spelar någon roll/förändrar ens liv till det värre - och visst, det är väl egentligen "bara ett textdokument" och inte heller så att mitt liv hänger på det - men det känns bara så bortkastat med all tid jag lagt ner på det när det nu är borta. Det skulle ärligt talat göra mindre om tre måndader ur bloggen försvann. Dokumentet var tusen gånger mer personligt.

Jag vet inte vad jag ska göra men får hoppas att det "kommer tillbaka" på något sätt. Det står fortfarande att dokumtentet är samma storlek som när all text var i det men när jag trycker upp det så är det bara vitt. Och ja, självklart har jag testat markera allt - som inte finns - och ändrat textfärg för att kolla ifall det kanske ändrats till vitt eller nåt...... Men nej... Inget fungerar.

Jeanette, kan inte du vara snäll och kolla om det går att "återställa" dokumentet på något sätt nästa gång du kommer hit?


Ännu en läxa lärd; skriv alltid ner viktiga saker i kollegieblock istället för word-dokument.




Kommentarer
Postat av: Sabina

En systemåterställning kanske skulle funka?

2009-12-16 @ 15:18:35
URL: http://lundinsabina.blogg.se/
Postat av: Max

Tänkte precis säga samma sak som S!

2009-12-16 @ 17:33:02
URL: http://maxnorinder.blogg.se/
Postat av: anonym

Jag är inte så bra på sånt här, men det kanske hjälper om du lägger över det på ett usbminne och in på en annan data? :P

2009-12-16 @ 17:56:48
Postat av: Anonym

svar: ja, jag och lina pratade om eran kära mors fattiga riddare! det måste vi äta snart :) är såååå sugen!

duu, jag har fan ingen aning om vad du ska göra i det där fallet med datorn faktiskt.. va ju med om samma sak fast jag råkade ju radera ALLA bilder osv på min dator, och det gick inte att återställa.

2009-12-16 @ 19:44:46
URL: http://jeanettebohjort.blogspot.com/
Postat av: Angelica

svar: Jag vet verkligen inte.. min första gång skulle egentligen bli när de skulle komma till sverige men då blev ju bill sjuk.. och innan dess vet jag inte ... o:

men som sagt längtar! =)

2009-12-16 @ 21:14:01
URL: http://lba.webblogg.se/
Postat av: Malin

nu blev jag nyfiken...en fanfic...vart, när, hur?

2009-12-18 @ 02:45:15
URL: http://lunsen.blogg.se/
Postat av: IDA

Anonym: Det skadar inte att prova! Tack för tipset. :)

2009-12-18 @ 16:04:38
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0