Hahaha..

Alltså... jag är ju otrolig. Märkte ni att jag skrev att jag var hos Bagge i fredags och med Lina lördag-söndag?.. Men i fredags skrev att jag var med Lina & Lina? Hahaha, jag fattar inte hur man lyckas. Minnet är inte bra när det går så långt att man inte ens minns vad man gjorde dagen innan - vilket händer mig ganska ofta. I alla fall att jag blir tvungen att tänka till rejält. Hur är det ens möjligt?

Det var såklart i lördags vi var hos Bagge. Att jag tänkte fel där beror förmodligen på att jag somnade mitt på dagen en av dagarna och då fick för mig att allt som hänt på förmiddagen den dagen hänt dagen innan. Det har hänt ett par gånger. Minns att jag pratade med Lina om det också.

Anyway, nu vet nu det. Kände att det behövde förklaras där. Det är bra att du har koll, Bagge! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0