Jultraditioner

Idag är det julstämning på hög nivå här. Lina & jag tittade på fyra avsnitt av "Mysteriet på Greveholm" direkt efter att vi vaknat och ska nu strax fortsätta dagen hemma hos Lina tillsammans med mamma. Vi ska laga middag, julbaka och sedan se avsnitt 13 av Mysteriet på Greveholm, samma avsnitt av Pelle Svanslös (love!) och till sist se våran årliga julfilm; Mupparnas Julsaga. Haha, vi ser den varje år och älskar den lika mycket allihopa. Den är ju underbar!


Mysigare julfilm får man leta efter!


(Och ja, förlåt, jag vet att jag använder ordet "mys" och "mysigt" i ungefär varenda inlägg.... men så här till jul beskriver det ju känslan så braaaa. Tycker ni inte? Haha)


Kommentarer
Postat av: Lina

Jo, jag använder också det ordet väldigt ofta för tillfället! :P

2009-12-13 @ 22:31:43
URL: http://thereturnofglamrock.blogg.se/
Postat av: Johanna

åååh, enligt mig så e mysteriet på greveholm den bästa julkalendern genom tiderna.. :D

och jag måste hålla med dej, de finns verkligen inget mysigare en julen.. varje år på julaftons morgon efter att vi har ätit en mysig julfrukost så går vi alltid och sätter och tittar på mupparnas julsaga.. :D de e en riktig tradition.. :D

2009-12-15 @ 18:54:48
URL: http://killuadusk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0