6 December

Damn it!! Jag försov mig! Skulle egentligen iväg på julmarknad idag men vaknade halv fyra av att Lina står i rumsdörren och frågar vad fan jag håller på med. Haha.. Så kan det gå om ingen väcker mig. Undrar hur det kommer fungera att komma upp när jag bor ensam i en lägenhet sen?

Här hemma håller jag just nu på att skriva ner en lista över ställen i Hamburg som jag & tjejerna måste besöka medan vi är där. Ni är som vanligt mer än välkomna att komma med förslag på både bra affärer, fina platser och grymma klubbar. Hittills finns adresser till ett par butiker jag velat besöka väldigt, väldigt länge och även några second hand butiker som verkar intressanta.

Det ska bli otroligt kul att äntligen få se staden som enligt Lina är raka motsatsen till det gråa, trasiga Berlin vi besökte i September. Visst var staden mysig men inte speciellt vacker så jag håller tummarna att vi får bra väder över nyår (inget regn eller snöande med andra ord) så att man kanske får se den som på bilden nedanför. Man kan ju hoppas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0