After the concert

Här är några av Tillans bilder från fredagkvällen:


Vi mötte som sagt de andra på en uteservering och satt där med ett varsitt glas vin och pratade, skrattade och knäppte massa kort tills det stängde


Anna, Tillan och Lina


Sedan vandrade vi igenom stan vidare till F12


Jag höll på att smälla av när jag fick syn på en kille som var en kopia av Heath Ledger och ännu mer när en okänd brat gjorde sitt yttersta för att lägga in en stöt. Hahaha, what a waste. Det sista var dock p.g.a. att jag försökte hålla mig för skratt medans "Heath" nästan fick mig att tappa andan. Det var en kul kväll - kanske lite för mycket folk på F12 men ändå kul. Tack tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0