Igår, idag, ikväll





Igår kväll var verkligen en kväll blandad av dans, skratt, tårar, vänskap, slagsmål, kärlek och "kärlek". Ja, blandat och otippat. Jag var dock en av de som höll sig till skrattet, dansen och vänskapen. Riktigt roligt hade jag. Speciellt på "dansgolvet" med Lina, Jessy och Cassandra.

Jag har tyvärr inte så mycket bilder (eftersom jag glömt min laddare hos Bagge som just nu är utomlands) men Cassandra tog mycket bilder så jag ska försöka
få tag på dem så fort som möjligt. Jag ska snart träffa henne, Selahn, Lina och Max hemma hos Jessica där vi ska grilla. Får se om vi orkar dra vidare hem till en killkompis senare för fest.. annars blir det en lugn kväll hos J. 

Som ni kanske har märkt så har det inte funnits väldigt mycket tid över till uppdateringar här i bloggen under de soliga dagarna som varit. Jag har varit aktiv på andra ställen än framför datorn - levt mitt liv med andra ord - och att ta vara på dagarna är ju faktiskt endast positivt så ni förstår säkert. I'm sure you do.

Ta hand om er så hörs vi imorgon. Nu sticker jag iväg och grillar! ♥

Kommentarer
Postat av: J. <3

You are beautiful! :)

2009-08-12 @ 22:06:40
URL: http://her-world.blog.cz/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0