The Return of the King

Så där ja. Nu är jag färdig med förberedelserna inför Berlin för idag. Jag har slängt kläder i tvätten, bestämt vilka väskor som ska med, vilka skor som ska med och försökt bestämma vilka kläder som ska med. Det är ju så svårt att veta i förväg vilka kläder man kommer vilja ha på sig där borta eftersom det - för mig - beror helt på humöret.. men jag tror jag har rätt bra koll den här gången.

Tänk - jag börjar packa i tid den här gången! Det har nog aldrig hänt. Jag får alltid panik kvällen innan, vilker ner det jag hittar och klagar sedan på att jag inte har något att ha på mig när jag är borta. Känns bra att ha det mesta klart lite länge innan den här gången i alla fall. Bra, Ida!

Nu ska jag gå ner och mysa med familjen framför den tredje och sista filmen ur Sagan om ringen triologin som visas på 3:an just nu. Jag ska göra iordning en sen middag med pasta och kycklingfilé till mig och sedan hugga in på "film-tilltugget"; nachos, guacamole och vitlöksdipp. Yyyyyummie!


Efter att jag duschat igår kväll så kom jag på att jag var tvungen att sticka iväg till affären en snabbis & köpa lite godasaker till Sagan om ringen 2 som visades på TV (btw, tittar ni också på alla 3 filmerna som visas på 3:an över helgen? De är väl inte världens bästa filmer, enligt mig, men mys med familjen tackar jag aldrig nej till). Tanken var då att bara dra på lite eyeliner och mascara och sedan hoppa in i bilen men när jag började med eyelinern så kunde jag inte stoppa mig. Hehe... Ganska enkel ändå - men lite kul!

Kommentarer
Postat av: Anonym

GUD vad fint!!!!

2009-08-30 @ 22:42:24
Postat av: Jeanette

jätte snyggt!

2009-08-30 @ 22:44:00
Postat av: Johanna

Gud, den sminkningen va verkligen jätte fin! :)

2009-08-31 @ 09:30:22
URL: http://killuadusk.blogspot.com
Postat av: Ida

Shit vad fint! Du är ju superduktig! :D

2009-08-31 @ 19:07:06
URL: http://idathewiseone.blogg.se/
Postat av: Zara/Nä

du är så himla duktig!



skojar du med mig o: jag älskar sagan om ringen filmern, bästa filmerna ever typ. Haha nörd. Men jag var sjukt trött i söndags och somnade under slutet tragiskt :c

2009-09-01 @ 12:41:20
URL: http://doneisdone.blogg.se/
Postat av: Marie

Galet snygg sminkning! Önskar att jag vore lika kreativ, men det är jag verkligen inte ^^

2009-09-01 @ 13:51:13
URL: http://vivalamarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0