Bilder från Stockholm

Jag är ledsen att jag inte uppdaterat bloggen idag - men har helt enkelt inte haft tid. Jag har ägnat mig helt åt make up och nya utmaningar. Jätteroligt! Verkligen!

Imorgon kommer en tutorial på en av sminkningarna jag gjorde idag och sedan på eftermiddagen kommer lillasyster hit och ska få agera sminkdocka. Hon har aldrig testat lösögonfransar så jag tänkte att det får bli första gången imorgon. Hehe.. får se hur resultatet blir.

Här bjuder jag på några bilder från igår kväll:


Jag väntar på min mat på T.G.I. Friday's uteservering


"Krispigt friterade skivor av kyckling filé med rostade sesamfrön. Serveras med Jack Daniels® Glaze som dip."  Starkt men gott!


Dagens ögon-make up. Matt vit ögonskugga i ögonvrån, en matt brun-röd (påminner om rost) skugga på mittendelen av locket och en skimrande brun-grå skugga tillsammans med en matt svart i ytterkanten. Suddade ut kanterna (som dock ser lite halv-kantiga ut här) med samma matta vita som jag använde i ögonvrån och som highlighter på ögonbrynsbenet. Avslutade med ett glittrande eyedust i färgen "Hot" från Make Up Store ovanpå den roströda skuggan och lösögonfransar från Ardell.



Mitt trevliga sällskap; Lina och Max

Jag älskar det där stället. Älskar att sitta på deras uteservering tillsammans med några vänner vid såna här tillfällen som The Voice och liknande då musik strömmar från scenen. Och på tal om musik... Gissa om vi blev överlyckliga när vi hörde att de började spela Michael Jackson-låtar därifrån?.... Haha. Tack för en mysig, trevlig och rolig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0