Smashbox

Glada nyheter till make up älskare i Västeråsområdet!

När jag var inne på Kicks igår så såg jag att de precis har fått in sminkmärket Smashbox i deras sortiment. Ett amerikanskt märke med produkter jag länge velat testa.

Mina favoriter blev snabbt ett läppstift i färgen Stunning (tror jag. Starkt rosa var det i alla fall. Inte färgen på bilden), läppglans i färgerna Pout och Pop, Photo Op Under Eye Brightener och den berömda foundation primern Photo Finish som jag velat ha ända sedan jag började följa mina favorit makeup artister's how-to-videor över Internet.

Här nedan ser ni exempel på produkter de hade fått in, de produkter jag själv vill prova. De jag nämde tidigare plus mascara, ett puder och lip treatment. För mer info kring märket och produkterna; besök Smashbox.



Way to go, Kicks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0