"Motorbåt och passagerare"


Hahaha, hon är för härlig den där Caroline. (Jag gjorde visst det där ljudet!! Haha)

Jag är dock inte säker på om att bli som ett barn på nytt  betyder att vi är barnsligt omogna eller bara väldigt roliga men jag hoppas på det sista alternativet. Haha. Jag tycker i alla fall själv att jag är jätte rolig när jag väl kommer igång och jag
skrattar alltid åt mina egna (supertorra) skämt. Mobbad? Kanske. Men det är härligt med människor som skrattar och de som förstår min humor bäst är Lina (såklart) och Carro som just nu är i Turkiet och njuter av sol & bad. Jag, avis?..

Idag blir jag borta hela dagen igen. Sol & bad - man får ju passa på medan vädret tillåter. Kommer hem mot kvällen men tänkte mobilblogga under dagen. (Brukar vrida bilderna så de blir "liggande" när jag kommer hem men tänkte testa att vrida dem direkt i mobilen idag. Hoppas att det fungerar. ) Men imorgon är Linas kamera min över dagen så då ska jag testa några sminkningar och visa här i bloggen. Något speciellt ni vill se? Som jag sa förut så är det bara att komma med önskemål om en look eller flera.

Jag hoppas att ni har lika hög värme hos er och att ni alla får en trevlig dag.
Vi hörs! ♥

Kommentarer
Postat av: sanna

jag vill se en sminkning i olika rosa nyanser :)

2009-08-09 @ 14:49:54
Postat av: IDA

Sanna - Det fixar vi!

2009-08-10 @ 17:46:21
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0