Mot Stockholm!



Nu sitter jag här och väntar på att de andra ska dyka upp. Att det blev 1 timme
senare än planerat var bara tur för mig eftersom jag fick jätte ont i magen efter frukosten och kände mig helt uppsvälld. Nu är det över och jag mår prima så håll tummarna för mig att det inte kommer tillbaka.

Jag kommer att mobilblogga under dagen men eftersom jag inte har blixt på mobilkameran så kommer det bara att fungera tills det börjar bli mörkt. Men bättre det än inget alls, right? Hörde förresten att det skulle bli regn i Stockholm idag. Hoppas för allt i världen att meteorologerna har fel.... men packade ner ett paraply i väskan - just in case.

Hoppas ni får en riktigt bra dag vad ni än ska göra. Kanske ses vi i folkhavet! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0