Mein gott...

Klockan är halv 5 och jag är fortfarande vaken. Det kommer vara lagom roligt att gå upp om 5 ½ timme för att åka in till stan. Men, men.. Jag har såklart bara mig själv att skylla om jag får gå med svarta ringar under ögonen. Haha

Det blev en liten grillmiddag här hos mig tidigare ikväll. Jag, Bagge, Lina & Max åkte och handlade massa godsaker efter att vi varit vid poolen och badat. Flintastek, pommes chateau, bearnaisesås m.m. blev det. Galet gott - speciellt när man var så hungriga som vi var. Magknipen jag fick efteråt var mindre kul.

Vi smälte maten i tv-rummet med en film - Höstlegender med bl.a. Brad Pitt - innan mami kom in med egengjord efterrätt. Chokladkaka och hallon. Riktigt gott!

Sedan dess har jag bl.a. fått massa bilder från igår skickade till mig och umgåtts med Lina. Hon sover kvar här inatt men kan i alla fall sova ut så länge hon vill imorgon så det är dags för mig att stänga av den här saken och få några timmars sömn nu. God natt ♥



By the pool


Kommentarer
Postat av: Sarah

Höstlegender är SÅ bra!

2009-08-03 @ 13:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0