Medans jag gör iordning mig

Det blev inte många uppdateringar här igår och det beror på att jag var borta nästan hela dagen. Under de korta stunderna jag var hemma så fanns ingen tid att sätta sig vid datorn (eftersom att sätta på datorn, få upp internet, logga in på bloggen och publicera ett inägg sammanlagt tar minst 20 minuter på min dator. Det var tid jag inte hade.)

Det fanns i alla fall planer på en fest hos Pade på kvällen så efter att vi hade ätit middag vid poolen så började vi röra oss hemmåt. Senare när vi var festfixade, partysugna och med ytterkläderna på så fick vi ett samtal om att festen var inställd. Great, tänkte jag. Sånt där tycker jag är jätteirriterande. När man har fixat iordning sig och verkligen är peppad på att göra något kul och sedan blir det inte av. Men efter ett tag åkte vi ändå dit och satt och pratade, drack lite vin och bara umgicks fram till 3 inatt/imorse.

Festen blir av idag istället så därför håller jag på att göra iordning mig just nu. Ska förmodligen hem till Max en sväng innan för eventuell förfest.. Annars träffar jag de andra på festen sen. Vi får se, ska skynda mig nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0