Ice cream in the sun

Solen har hittat hit och jag tänker inte slösa bort en minut mer än nödvändigt inomhus. Jag ska gå nedför gatan och möta upp Bagge alldelels strax och då ska vi ner till Släggan och köpa glass. Ut och njut ni också!


Hann inte fylla på mobilen igår innan vi drog ut så jag ska göra det nu och se om det fungerar att mobilblogga. I så fall bloggar jag nog mest på det sättet idag. Håll tummarna!




Update 15:52
Men... Varför fungerar det inte? Jag har försökt mobilblogga men det verkar inte ha kommit upp. Tråkigt. Jag kom nyss hem från Lina och ska bara byta om till bikini och sedan blir jag och Bagge upphämtade av Max och Lina. Vi ska hem till Max's farmor & farfar och plaska i poolen. Härligt! Jag fortsätter att försöka mobilblogga och hoppas på bättre tur..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0