Min dag

En heldag på stan med världens bästa mamma är aldrig fel. Vi satte oss på Subway och njöt av deras goda mackor nästan direkt när vi kom fram. Köpte sedan presenter, fikade, shoppade, köpte mer presenter, åt igen.......

Jag själv köpte inte så mycket. Hittade självklart hur mycket som helst (inklusive den snygga bikerjackan jag letat efter så länge. Tyvärr var den för stor vilket var riktigt synd men jag får fortsätta att leta.....)  bara för att jag var tvungen att spara pengar men lite fick jag med mig hem i alla fall. Det blev en jacka, en ring, ett snyggt läppglans, ögonfranslim och en t-shirt. Kollade om Jay's hade den nya
TH-kalendern men eftersom jag var osäker om den kommit ut än (well, has it?..)
så ber jag honom beställa in den senare.

Jag fick även med mig prover på två foundations och en concealer som den snälla tjejen på Kicks var snäll att lägga över i små burkar till mig. Otroligt engagerad och duktig var hon. Förstod precis vad jag menade när jag berättade vad för slags produkter som passar min hy och vad jag ville ha. Det var faktiskt första gången jag fick hjälp av någon som inte envisades om att jag har rosa nyanser i min hy (jag har gul. ! och som förstår att jag vill få fram en bas som inte ger ett för sminkat resultat. Om någon av proverna passar mig så köper jag (såklart) den och om inte så bad hon mig komma tillbaka så att vi kan fortsätta med att försöka hitta rätt. Riktigt trevlig tjej. Mer sådan personal tack!


Folket i Västerås börjar dö ut. Kanske är min idé att flytta direkt till Stockholm istället för att först flytta till Västerås inte en sådan dum idé ändå..

(Skämt åsido... Det var någon slags föreställning med clowner o.s.v.)

 
Femtielfte gången jag åt idag..

På vägen hem så åkte vi förbi Lina för att lämna bl.a. en snygg t-shirt vi köpte till henne. Hon hade dock ingen lust att vara ensam så hon följde med oss hem och åt kycklingfilé till kvällens Beck-film. Såg ni också den? ...Eller är det bara vi som inte kan låta bli att se Beck när det går på tv även fast vi redan har sett filmerna 10 gånger?... Haha


Kommentarer
Postat av: Tillan

Svar: Tack, jag är jättenöjd med mina tavlor!



Jaa, jag minns verkligen hur du berättade om när du sätter på TRL-klippet och så fort jag står där så pausar du och ba AAH! haha :D<3 aah, sean paul, vilken slump egentligen! helt sjuk resa..!



saknar dig, vi ses ju om typ 2 veckor :'D<3

2009-08-04 @ 09:59:34
URL: http://tillantillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0