Förberedelser

"Ja må hon leva, ja må hon leva, ja må hon leva uti hundrade år!...."

Idag är det Tillans födelsedag och just nu är det storstädning som pågår här hemma. Vi måste göra lite fint tills ikväll då några av Tillans vänner kommer över för att fira hennes 20-års dag. Annas syster hade gjort en stor, god frukost med massa frukt, plättar och annat smaskigt när vi vaknade för några timmar sedan så efter det var det bara att sätta igång. Jag har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska ha på mig och eftersom jag ska hinna välja och vraka, prova och även sminka Tillan och förmodligen fixa Linas hår så är det skönt att de andra inte kommer förrän runt kl 8-9 ikväll.

Jag ska gå ut och sätta mig på balkongen en stund nu och sedan hjälpa till så födelsedagsbarnet kan slappna av lite. Vad ska ni göra denna lördag?

(Ni får gärna kommentera.. bara så ni vet. Det är inte farligt, bara kul att läsa!) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0