22 Augusti

God morgon! Igår var jag busy med att fixa nödvändiga saker inför de kommande 5 dagarna i Stockholm och nu håller jag på att packa ner det sista. Jag åker ju idag. Kommer hem på onsdag men lånar Tillans dator för att uppdatera bloggen så ofta jag kan under tiden jag är där. Det ska bli roligt. Börjar med Coldplay ikväll!


Fick nyss några bilder från Jessy's utflyttningsfest skickade till mig. Har ju fortfarande ingen kamera (min gamla hade inget batteri heller) men jag lånade Jeanettes och tog tydligen 150 (!) bilder. De jag fick nyss var Linas. Här är tre av dem:


Janet, Jessy und ich



Kommentarer
Postat av: Ida [ i d a b a r c k . b l o g g . s e ]

Fan vad långt hår du har! Blir fett avundsjuk :P hahah. Ditt hår växer typ 40 cm per sekund :p lyllo!

2009-09-29 @ 13:03:47
URL: http://idabarck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0