15.08.2009 Saturday

God morgon everybody!

Idag är jag uppe tidigt (för att vara jag) och på väldigt bra humör. Hade den konstigaste drömde om att David Beckham svingade sig i rep på sidan av ett lägenhetshus och sedan hamnade på den gigantiska balkongen högst upp (tillsammans med mig) som tillhörde Max. Där hade Max lagt ut alla sina kläder på bord och i hyllor med hjälp av sin personal (?) för att rensa i sin walk-in-closet. (På balkongen?.....) Bara vita kläder så långt ögat nådde och drömmen slutade när jag "bläddrade" bland hans t-shirtar och såg en med Kalle Anka-tryck.

Hmm..... Vad kan man säga? Har ni också drömmar som makes absolutely no sense at all? (Jag har stora problem med att översätta den meningen. Sorry)

Idag ska jag till Stockholm för nöje tillsammans med vänner men mer om det om en liten stund. Först blir det Frühstück och en varm dusch. It's freezing here!


Kommentarer
Postat av: zara/Nä

jag hade bästa make no sense drömmen inatt! XD

2009-08-15 @ 11:45:12
URL: http://doneisdone.blogg.se/
Postat av: zara/Nä

jag hade bästa make no sense drömmen inatt! XD

2009-08-15 @ 11:45:25
URL: http://doneisdone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0