X-Men Origins

Om ni gillar X-Men filmerna så får ni inte missa X-Men Origins: Wolverine som har biopremiär den 1:a Maj. X-Men origins fokuserar på de olika karaktärerna som varit med i tidigare filmer och den första handlar om sexiga Wolverine.

Jag har nog aldrig sett fram emot att gå på bio så här mycket, hehe.

Jag ska se den tillsammans med Lina som förövrigt var den som presenterade mig för karaktären, hennes big love. The man is smokin' hot! Ett plus är att man tydligen får se honom naken i den här, haha!




Grr..

Kommentarer
Postat av: Zara/Nä

seriöst när jag fick reda på att den skulle börja gå på bio jag börja stor tjutta. Vad kan man mer önska sig än ens favorit karaktär från ens favorit film med ens favorit skådis -

2009-04-28 @ 18:00:19
URL: http://doneisdone.blogg.se/
Postat av: Lina

WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT??? naken? ._.

2009-04-28 @ 20:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0