Battle for the sun

Jag kom på att Lina tar med sig Soulmates Never Die (Placebo DVD:n) när hon flyttar. Yikes! Jag måste ta och beställa en egen, den är en DVD som jag känner att jag måste ha i samlingen.  Det är fortfarande osäkert om jag ska till Siesta, men jag hoppas för allt i världen att jag kan åka. De har ju även lagt till några konserter i England och den i London blev slutsåld samma dag som biljetterna släpptes... Lite synd, det hade kunnat vara ett alternativ. Placebo plus några dagar i London - det vore ju perfekt! Dessutom längtar jag till att se alla affärer och platser som Lina berättat om.

Att endagsbiljetterna till siesta kostar lika mycket som biljetterna för alla 3 dagar är också lite surt, men vi har hittat ett alternativ som skulle kunna vara en bättre deal - och då ingår även spelning med Coldplay och Metallica, så vi får se vilket det blir. Berättar i alla fall mer om det när/om det blir aktuellt!




Deras senaste låt; Battle for the sun
Nya albumet kommer i Juni, ännu ett som jag längtar mycket till att höra!

Kommentarer
Postat av: Lina K

Neej kom igen nu S!ESTA är en utav de roligaste festivalerna som finns :D Vi har det i alla fall alltid bäst där, tänk att få fira din fördelsedag med mig ;) Vi ska fixa världens kalas för Mikaela i vårat camp, tänk dig då att det blir ett dubbel kalas om du kommer.!! Snälla snälla snällaaa! Vill ju träffa dig Ida saknar dig <3 (jag har redan beställt min biljett)

2009-04-12 @ 12:59:56
URL: http://kallelaijna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0