Valborgsmässoafton

Jag håller på att fixa mig inför kvällen och ska hem till Lina så fort jag är klar. Hon, jag och massa kompisar ska träffas där, förfesta med vin & lite godsaker och senare åka iväg till stället jag berättade om igår. Jag hoppas att kameran inte krånglar som den brukar, så att jag kan ta massor med bilder att visa imorgon!

En av de vänner vi ska träffa senare ikväll är störtsköna Linnéa som vi var i Essen, Tyskland, med i November 2007 och såg Tokio Hotel live. Vi hamnade då på två officiella konsertbilder som senare lades ut på deras fanclub. En av bilderna ser ni här nedan. Fler bilder (och videor) från den resan hittar ni i katergorin "Tokio Hotel live"!



Ska skynda mig att fixa det sista nu och sedan knalla iväg. Solen skiner så underbart fortfarande så jag ska passa på att promenera hem till Lina istället för att få skjuts. Jag blir så uppåt och glad av det här vädret att jag vill njuta så mycket som möjligt av det! Så jävla härligt!


Kommentarer
Postat av: cajsa

coolt att vara med på dem bilderna:D

ha en trevlig valborg:)

2009-04-30 @ 19:13:18
URL: http://cajsasblogg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0