6:e April

Hahahah, var det någon som märkte att jag råkade skriva "5 mars" som rubrik igår? Råkade även skriva fel i förrgår då det blev "04.03.2009". Behöver jag tillägga att jag har problem att förstå att våren faktiskt är här nu? Haha..

På tal om våren, har ni fint väder idag? Här är det helt underbart! Jag ska sätta på mig mina söta leopard-ballerina och springa ner till affären en sväng om ett tag, även springa in till kiosken och kollar om de har en film jag länge velat se. The Notebook, har ni sett den? Den fanns inte förra gången jag kollade, men är det inte så att den heter "Dagboken" här? I Sverige menar jag. En del filmer är ju så, heter annat i Sverige än i tex USA. Kan vara så, så jag ska kolla igen i alla fall.

Igår kväll hackade min dator något extremt..... Lyckades komma in på msn, men det stod still länge det med. Jag måste verkligen skaffa en extern hårddisk och flytta över alla bilder och videor, men först kan jag ju börja med att rensa bort onödiga bilder, som jag sagt att jag ska göra ett bra tag nu. Jag har flera kopior av säkert 1/4 av alla TH-bilder på min dator, så jag måste gå fram och tillbaka från mapp till mapp för att rensa bort alla dem också.  Drygt, men det måste göras. En av mina snälla kusiner skulle hjälpa mig att rensa också, får ta det så snart som möjligt.. Så här kan det inte fortsätta, jag kan ju knappt blogga när datorn är så här. Så, nej, idag ska jag ta mig i kragen och rensa bort allt onödigt!






..Ja, så kan det se ut vid ett pokerbord. I alla fall om jag & Lina sitter där!


Kommentarer
Postat av: Lina

Haha bordet :D <3

2009-04-06 @ 16:50:13
Postat av: Lina

Haha bordet :D <3

2009-04-06 @ 16:51:11
Postat av: Malin

Ha ha!



Shnyggt!

2009-04-06 @ 20:15:22
URL: http://lunsan.blogg.se/
Postat av: Linn

Riktigt snyggt^^

2009-04-07 @ 02:36:24
URL: http://lik.blogg.se/
Postat av: IDA

Lina - Vårat konstverk! Haha!

2009-04-08 @ 02:17:25
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: Linnéa G.K

ooh, hetaste pokerbordet ever! (;

2009-04-08 @ 11:21:54
URL: http://lgk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0