Godkväll!

Jag är fortfarande hemma hos Lina och ska sova kvar inatt igen. Jag måste bara berätta, vi gjorde världens tabbe tidigare idag...... Ni vet när jag skrev att vi skulle kolla på Anamorph? Haha, filmen var inte i fodralet så vi började istället fräscha till oss lite och gick sen iväg till affären, handlade, köpte med oss pizza och gick förbi videobutiken för att påpeka misstaget/hyra en ny film. Grejen var bara den att själva plastfickan fanns inuti fodralet och filmen fanns inte i butiken, så han menade på att vi måste ha tappat den. "Tappat den? Vi? NÄR? Det är inte möjligt, jag hade den i väskan och vi har inte ens tagit ur den ur fodralet." sa vi, 100% säkra på att vi mindes rätt. Han bad oss kolla igenom väskan (som var hos Lina) en gång till och komma tillbaka när/om/om inte vi hittade den. Halvvägs hem kom vi på att DVD:n krånglat igårkväll så vi blivit tvugna att åka hem och hämta DVD:n hemma hos mig - och att vi då glömt att ta ur filmen ur den andra DVD:n som vi lånat av Max. Som nu fanns hemma hos honom. Frågan är ju nu.. Hur kan man vara så glömsk? Hahaha, det var bra pinsamt att gå tillbaka och förklara hela historien, vilket jag kände mig tvungen att göra så att han inte skulle tro att vi försökte stjäla den. But that's just me, det är en dålig vana jag har. Att jag måste alltid förklara mig.


Just nu sitter jag, Lina och Max och kollar på Fråga Olle här hos Lina. Vi hyrde med oss två filmer som vi ska kolla på lite senare, men först ville Lina se Girls of the Playboy Mansion som kommer direkt efter Fråga Olle. Det blir filmnatt med andra ord! Jag har laddat upp med en stor påse M&M's och pizza från tidigare ikväll - riktigt nyttigt, right? Haha! Gott är det i alla fall och det är allt jag orkar bry mig om idag. Hoppas att ni har en bra kväll whatever you're up to! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0