Två bilder från i fredags



Jag, Max & Fifty



Idag plockade jag fram alla vår- och sommarskor som legat i en garderob över vintern. Nya skohyllor måste köpas till garderoberna på mitt rum - har ju fått två extra nu när Lina flyttar ut, så de ska göras om lite smått. I en av garderoberna ska jag ta ur korgarna och sätta in en stång för att hänga kläder (jag hatar att ha kläder vikta..) och den andra får behålla några av korgarna för väskor och sen blir det skohyllor i resten. Perfekt!

Solen börjar gå ner nu och den här fina vårkvällen kommer förmodligen att spenderas tillsammans med Lina, Max och Mange. Får se vad vi hittar på,
jag ska i alla fall fixa färdigt mig nu. Ha en mysig söndagkväll allihopa ♥


Förresten, vad tycker ni om den nya animationen här till vänster? ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet att detta inte har med inlägget att göra. men det är så att jag och min vän planerar att åka till stockholm för att kolla på studentklänningar, brukar inte vara där så ofta. Har du några tips på i vilka affärer man kan hitta det (inte allt för dyrt)? för jag gillar inte att beställa då jag helst vill prova kläderna. :)

2009-04-12 @ 23:51:03
Postat av: IDA

Nej men det är lugnt! Oj, uhm... Tyvärr, det var länge sedan jag shoppade i Stockholm nu, och jag kommer inte på många nu bara såhär... Men kanske Zara, Salt (Drottninggatan), Topshop - och sen såklart de vanliga butikerna.. Gina Tricot, H&M..

Nej förlåt, jag är nog inte till mycket hjälp här. :/ Hoppas ni hittar i alla fall! :)

2009-04-13 @ 14:07:29
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack så mycket endå :P nu har jag iaf lite att gå på =)

2009-04-13 @ 22:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0