Torsdag

Underbart väder och humöret på topp. Jag älskar såna här dagar!

Riktigt peppad inför ikväll är jag också. Vaknade vid 12 av att min baby stod och hoppade på min dörr som en tok och sedan kurade ner sig brevid mig en stund. Nog har jag lite ångest av att jag sov så pass länge men än skiner solen! Ska släppa ut min sötnos nu och sen börja fixa lite inför ikväll. Välja kläder bland annat.

HELVETE!!.... Jag spillde mjölk på min laptop! Hahaha, klant. Jag får väl skylla mig själv som sitter med en tallrik flingor & mjölk över datorn medans jag försöker koncentrera mig på att skriva med andra handen. Det verkar inte ha blivit någon större skada i alla fall, ser jag nu... Tur det. Vi hörs om en stund, nu jamas det på hög nivå på nedervåningen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0