The Day The Earth Stood Still

Det blev inge Mio Min Mio som jag hoppades på, men det blir en annan istället! *pekar upp mot rubriken*

Lina och Max kom precis hit och hade hyrt med sig film så det blir filmkväll för mig. Oss. Ja, idag igen, haha. ;) Jag håller på att göra lite nudlar till min kurrande mage så jag borde nog gå ner och kolla så att det inte kokar över..

Kommentera gärna inlägget nedanför om ni inte redan gjort det. Vad tycker ni om min glamrock slash nånting inspirerade make up? Förmodligen inget att ha till vardags och inget jag heller skulle ha till fest, men jag tycker det är kul att göra lite utstickande sminkningar ibland. För att fota. And you better get used to it, för jag har en hel del crazy sminkningar på lager att visa upp här. Kanske även en tutorial om någon vill det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0