Onsdag 15 April

Hej! Det har inte fungerat att blogga tidigare p.g.a. min dator, men nu så! Denna förmiddag har mestadels gått till städning. Det var kläder överallt och jag har inte orkat fixa det tidigare eftersom jag var sjuk, men nu känner jag mig bättre (överallt förutom halsen) så jag tänkte att jag skulle få det gjort idag.

Jag såg ju på Titanic igårkväll och när filmen precis hade kommit igång så kom Lina och Max och gjorde mig sällskap. Jag började nästan gråta innan filmen ens hade börjat, hahah.. Ni vet när de visar klippet i sepia (färgen) då folket i hamnen vinkar till de på båten?.... Där. Redan där kan jag börja gråta. Haha! Jag klarar inte av den där filmen, den är för bra helt enkelt. Och det var nästan så det blev lite obehagligt att veta att just vid den där tiden (när vi såg den) så höll båten på att sjunka, för 97 år sedan. Det blev så verkligt på något sätt.....

Jag funderar på att fixa de nya garderoberna medans jag ändå håller på här. Hittade även 2 stora ramar som jag funderar på att sätta in gamla foton i... Kanske på mig & vänner, kanske på TH... Jag har lite svårt att bestämma mig. Men det blir nog bra vilket som. Nu blir det lunch!



Hittade en bild på Sofie's facebook, från Rockweekend i Lördags

Kommentarer
Postat av: Veronica

Du och Lina är verkligen lika på det fotot!

2009-04-15 @ 14:32:45
URL: http://grandby.blogg.se/
Postat av: cajsa

den filmen är verkligen sorglig!

2009-04-15 @ 18:53:41
URL: http://cajsasblogg.devote.se/
Postat av: Lina

TA BORT BILDEN -_-

2009-04-16 @ 10:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0