04.04.2009

Med tanke på att jag kom hem vid 01:30 inatt så förstår jag inte hur detta är möjligt, men jag är uppe med tuppen, humöret är på topp (!) och jag känner ett extremt sug på att dansa. (.....) Kan det ha något med den klarblå himlen och den härliga solen att göra?.... Tror det va.

Idag ska jag åka upp till Sandviken för att fira en väldigt söt liten tös, nämligen min brors ena dotter som fyller år. Ska bli kul att träffa dem igen! Får bara inte glömma att ladda min iPod inför den långa bilresan.

Dags för frukost nu. Funderade på att köra en wake-up-morgondans in till Lina med all överenergi jag har just nu, men är inte riktigt säker på att det skulle uppskattas.... Haha. God morgon på er! ♥


Kommentarer
Postat av: Soffy - Tokio Hotel blogg

Japp, dem är väldigt nice ofc XD

2009-04-04 @ 10:50:12
URL: http://schwarz.blogg.se/
Postat av: isabelle

japp, jag åker imon från arlanda runt sjutiden på kvällen :)

ja, klart jag kommer ta bilder ;) tror det kommer bli väldigt många bilder, kanske inte av mig, men av min pappa som är kamerafreak :p

2009-04-04 @ 11:30:33
URL: http://izabellenylen.blogg.se/
Postat av: Sofia

Svar: Jag förstår precis vad du menar med att den är mycket bättre! :D Nu känns det nästan lite skrattretande att jag kunde tycka att Pixies version var så bra igår. Placebos version var mycket bättre! :D

2009-04-04 @ 12:55:20
URL: http://sofiablohm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0