God kväll!

Oj, vad sent det blev!
Familjen har hjälpts åt att flytta grejer hela dagen och kvällen - och nu måste jag faktiskt säga att det känns jävligt tomt här. Jag och mamma fixade ihop det sista på tv-bänken i lägenheten och efter att nu nästan vara färdiga så börjar det kännas att vi faktiskt blir minus en här hemma. Det klart att det blir jobbigt på ett sätt... Vi har ändå bott tillsammans i 20 år, så det klart det kommer att kännas. But I'll stay positive - jag längtar till inflyttningsfesten! Haha...

Nu är jag helt slut efter att ha burit massa kläder, korgar, lådor och allt vad det var, så jag ska värma en kopp te och vänta på att min bebis hoppar på dörrhandtaget (som han alltid gör när han vill komma in, sötnos.) och sen sova. Imorgon behöver jag nämligen gå upp tidigt. Godnatt på er!


(Pssst.. "Min bebis" är en katt, bara så ni vet. Lät bara lite weird med att en bebis ska hoppa på handtaget för att få komma in. Barnplågeri på hög nivå. Haha, äh, ni fattar.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0