Demons be gone



Vad tycker ni om låten? Jag tycker helt klart att Arazo gör det bästa i den, she makes it good. Riktigt talangfull den tjejen! Och jag minns fortfarande när hon och Fia stod på scenen, på samhället, med en varsin mick i handen och sjöng tillsammans för många, många år sedan.... Och hur mycket jag ville ha hennes jeanskjol, haha. Det var ett bra tag sedan jag träffade henne nu, men senast lyssnade vi i alla fall på bakgrundsmusik till en låt hon jobbade på. Det var riktigt bra och jag tycker det är härligt att veta att hon nu håller på med just det hon berättade att hon drömde om, en gång, i ett rum, i ett hus, långt ute i skogen...


Kommentarer
Postat av: Lina

Sjukt kul att hon fick sin dröm uppfylld! :D Åh, kommer ihåg tiderna med henne, underbar tjej <3 Hoppas man träffar henne nå mer så man kan säga grattis :)

2009-04-16 @ 10:31:33
Postat av: IDA

Lina - Ja, det hoppas jag med! :)

2009-04-20 @ 07:36:02
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0