Bamboozle

Dålig update idag, sorry. Men har ni sett vädret ute? Förhoppningsvis så har ni lika fint. Om jag hade bott i USA nu så skulle jag antagligen befunnit mig på Bamboozle idag. En festival i New Jersey som jag tänkte åka på förra året. Dock är det inte i NJ idag, där är festivalen den 2:a maj. Det var då, förra våren, som min kära syster tänkte bjuda med mig till New York - vara på festivalen 2-3 maj i NJ, den 5:e skulle vi gått på TH's signering på Virgin Megastore och sen TRL senare samma dag. Det var planen. Mailade till och med och frågade efter biljetter eftersom vi skulle åka så långt och de var positiva. Sen ändrades planerna, men det hade varit en grym resa, minst sagt. Jag får rysningar (good ones) av att bara höra namnet, Bamboozle. Det var så nära...


Några av de som spelar idag är Fall Out Boy, Metro Station, Silverstein och The Cab - flera jag gärna skulle se. Imorgon står 50 Cent på scenen och det gör även A Skylit Drive och många, många fler!

 

Kommentarer
Postat av: Leonita

Jag skulle också åka till Bamboozle förra året! Så jag får också en härlig känsla när jag hör namnet..



Svar angående Danny Noriega: Jo, jag har sett nästan alla hans videor, så jag har inte missat det! "Like N it -headsnap-" haha! Som du skrev, sjukt skön är han! To bad he´s gay.



Svar angående Karl Kani: Jo, de har sjukt fina kläder! Funderar på att köpa de mjukisbrallorna och den sista du också tyckte var grym. Jag själv äger Karl Kani Tee's hemma, det är mina bäbisar hihi :)

2009-04-03 @ 19:15:29
URL: http://lilleos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0