Australia

Den andra filmen som vi hyrde igår var den omtalade filmen Australia. Jag hade bara hört bra om den innan och tyckte att det var dags att se den. Filmen var bättre än jag hade föreställt mig. Jag blev, om möjligt, ännu mer kär i kärleken och började nästan längta efter ett eget barn några gånger där. Haha...
Min Moulin Rouge-favorit, Nicole Kidman, och sexiga Hugh Jackman, som vi kanske mest är vana att se med som Wolverine i X-Men. Grrr. Fantastiska skådespelare båda två. Visste ni förresten att Nicole i verkligheten är en av Hugh's frus bästa vänner?


Fantastiska Nicole Kidman och en av världens, enligt mig, sexigaste män


Underbart söta Nullah fick mig nästan att längta efter egna barn där ett tag

Kommentarer
Postat av: Anonym

du verkar gilla mörka barn, är det vad du vill ha som barn i framtiden också eller? :p

2009-04-23 @ 19:16:58
Postat av: Sofia

Jag vill också se Australia. :) Den verkar jätte bra! :D jag får nog också ta och hyra den snart nu när den går att hyra.

2009-04-23 @ 19:47:17
URL: http://sofiablohm.blogg.se/
Postat av: IDA

Svar till anonym - ..Ja, visst, jag tycker om mörka barn, men påstår inte att jag tycker om andra barn mindre. Om jag vill ha det i framtiden är väldigt svårt att säga eftersom jag inte har en aning om hur personen jag skaffar barnet med kommer att se ut, det är inte så att jag planerar att personen måste vara mörk eller se ut på ett speciellt sätt. Det visar sig. Jag kommer att älska barnet lika mycket vilken hudfärg det än har, så.. ja. Haha, damn it, du fick mig att börja smålängta igen. ;P

2009-04-24 @ 18:46:07
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: Carrotastic

Såg också filmen nyss :) Tyckte att den var sjukt tragisk och sorglig nästan hela tiden ._. Dessutom var jag ganska emotional när jag såg den så kunde börja gråta hur lätt som helst, haha. Lame :< Men visst var den bra. Man blev så himla lycklig i slutet när Nullah och Nicole "hittar" varandra i slutet trots allt :'D

2009-04-25 @ 13:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0