A Friday full of sunshine

Solsken och sommarvärme, är vädret lika fint hos er? Jag har suttit vid Linas balkongdörr mestadels av dagen och försökt få lite färg av vårsolen samtidigt som Michael Jackson spelats på hög volym. Riktigt mysigt!

Det blev visst fler dagar här hos Lina än planerat, men jag klagar självklart inte! Det är jättekul och kommer bli tomt när jag väl går hem sen. För oss båda, tror jag. Men än är det inte dags för det så det är bara passa på att göra roliga saker while I'm here. Jag ska snart testa en sminkning på henne och sedan hoppa in i duschen och fixa mig inför kvällen. Berättar om planerna lite senare, först ska jag hjälpa till att bära bort lite grejer från lägenheten. Hoppas ni har (och har haft) en riktigt solig och härlig vårdag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0