27.04.2009 - Tisdag

Wow, här kan man snacka om att försova sig! Ställde klockan på 10 och tänkte att jag kunde snooza 20 minuter - vilket iställe blev 3 timmar. Skulle göra några make up tutorials innan jag började fixa mig så vi får se hur många jag hinner med nu...

Jag ska i alla fall ner och fixa lite mat först. Annars är det städning som gäller den här muliga tisdagen. Ni skulle antagligen svimma om ni såg hur stökigt det är just nu, kläder överallt. Lite konstigt egentligen eftersom jag annars tycker om att ha ordning på saker.

Ska nog träffa Lina en sväng lite senare också. Annars har jag faktiskt inte mycket planer för dagen, men det är okej, I think I need to rest.

Visst ja! Jag försökte få tag i Mio Min Mio filmen igårkväll utan att lyckas så jag måste försöka hitta någon som har den tills ikväll, haha, den är ju så bra! Det var många år sedan jag såg den. Och det vara också där som min förkärlek till Christian Bale började. Jum Jum = Yum, yum! Don't you think?

Kommentarer
Postat av: Sarah

Ofta det är Christian Bale som är Jum Jum?

Eller jo.. jag tittade på google, men haha..

är inte det en Astrid Lindgren film? :o

2009-04-28 @ 13:40:04
Postat av: ELIX SVARAR:

aah jag håller med! alla tjej tees ska sitta så himla slimmat och ärmarna är jätte konstigt skuret ;/ så go kill tees :D

2009-04-28 @ 15:48:08
URL: http://elixerixon.blogg.se/
Postat av: IDA

Sarah - Det är han! ;)

Jo, vad jag vet så är det det, men den är dubbad! :P

2009-04-28 @ 17:48:46
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: Sarah

Ja dubbad vet jag att den är, men Mio min mio (Astrid Lindgren film) och The dark knight går inte ihop alltså :o Haha!

2009-04-28 @ 22:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0