18.04.2008 - Västerås

Morrn, morrn! Solen skiner och himlen är klarblå.. Härligt! Jag ska börja den dagen med att åka in till Västerås och agera smakråd. Den här gången är det lampor som ska köpas och jag skulle själv behöva en lite större golvlampa - eller ännu mer, en snygg taklampa. Just nu har jag en takfläkt som räddar mig på somrarna (jag har det varmaste rummet i huset, det blir som en bastu här inne) men den kan jag nog tänka mig att byta ut - och istället köpa en mindre fläkt. Well, vi får se vad vi hittar! Ha en mysig dag!

Vienetta med varma hallon som vi åt igår. Mmmmums!

Kommentarer
Postat av: M i c k a

MUMS! det där såg sinnesjukt gott ut, det måste testas :D

2009-04-19 @ 20:04:59
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0