09.04.2009

God eftermiddag - och ursäkta den sena uppdateringen!

Hittills idag så har jag hunnit med att umgås med Jonna innan hon åkte hem, fixa lite saker inför kvällen och ätit lunch på den nya restaurangen här. Pannkakor, sylt och grädde. Mums. Och visst är det roligare att äta på restaurang när personalen är så där härligt trevliga? Det tycker verkligen jag. Samma sak när man handlar i affärer... Att få ett glatt och personligt bemötande gör så mycket! Det var mycket folk som åt samtidigt som oss, men ändå hade de snappat upp att vi var tre stycken när mamma och min morbror gick för att hämta tallrikar till efterrätten. "Men.. var ni inte tre stycken?" Jag vet inte, såna där små saker gör mig glad bara. Min morbror är härlig han med, han gick fram till kassan och tackade så mycket när vi gick därifrån, för att visa att bra kundbemötande faktiskt uppskattas. Och att jag kommer göra ett nytt besök är mer än möjligt - kanske till och med bara på grund av den glada personalen.


Ikväll ska vi fira Lina! Hon fyllde ju år igår så ikväll ska vi hem till henne, festa där och senare drar vi vidare till Blue Moon Bar. Det ska bli kul! Ser fram emot att träffa Lina igen, det är inte varje dag det händer. Hon är underbar. Det är också en sak som gör mig väldigt, väldigt glad. Mina vänner. Jag har inte många nära, men de jag har är de bästa jag hade kunnat be om och betyder väldigt mycket.

18:30 kommer våran skjuts, så ska jag ta & hoppa in i duschen nu för att slippa eventuell stress. Hoppas ni har haft en bra dag so far!




Jag och Jonna igår kväll, på väg till Västerås för att käka nattmat.
Inge mosade näsor på puss-bilden. Haha
 ♥

Kommentarer
Postat av: Leo

Fina bilder! ;D

2009-04-10 @ 17:17:44
URL: http://lilleos.blogg.se/
Postat av: Leorg

Fina bilder! ;D

2009-04-10 @ 17:18:26
URL: http://lilleos.blogg.se/
Postat av: jonna

haha snygga bilder ;D Saknar er! <3

2009-04-11 @ 13:20:01
URL: http://jnyyman.blogg.se/
Postat av: Jenny

Kolla in min blogg!



Kommentera gärna, om du har tid =)



P.S Din blogg e så snygg! Glad påsk, btw! =D

2009-04-11 @ 13:23:22
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0