Sunny Wednesday

Vid 3-tiden ska jag åka in till en rekryteringsmässa i Västerås. Kan bli intressant!
Blir nog en sen lunch i stan också, och kommer nog hem frammåt 6-7-tiden.

Idag blev allt klart med EMA-biljetterna! Gud, vad skönt det känns! Det är ståplatser, så jag ska nog ta med ett par låga skor i väskan, och vi ska hämta ut dem i Liverpool när vi kommer dit. Bara två veckor kvar nu!
Förresten, Elvira - Jag fick ditt sms (har fortfarande inte pengar på mobilen haha) och ska försöka lägga ut min berättelse om Essen redan ikväll! :) Före det kommer lite bilder på TH från konserten i Amsterdam & även nån från hotellet.

Innan jag går in i duschen måste jag bara visa den här.. Haha, jag hörde den första gången inatt och sitter redan och sjunger med. När jag först hörde den var jag lite tveksam, inte riktigt min smak, men den blir verkligen skönare & skönare ju mer man hör den.

Leaf - Motherfucker



Visst ja, jag måste ju ringa tandläkaren!

Kommentarer
Postat av: Tillan

YEAY! :D Vet ud? Viran vann oxå, så nu har Sabina och Anna oxå biljetter :D

2008-10-22 @ 15:35:40
URL: http://tillantillan.blogg.se/
Postat av: Ida

GREAT! :D

2008-10-22 @ 19:56:03
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0