Sunday

Well, någon sun-day kan jag ju inte påstå att det är idag..
Nej, det där var torrt, sorry (till er som förstod). Haha..

Men för att prata om väder så är det helt vitt och tråkigt idag. Var tog de soliga dagarna vägen? Och alla fina färger? Jag gillar hösten då det fortfarande är fint väder, massa olika färger på löven och torrt ute. Nu är det inge kul längre, allt ser bara grått och trist ut. Nu började det regna dessutom. Great!..

Hur som helst.. Gårdagen var trevlig! Jag skulle egentligen gått förbi Jessica en stund på kvällen också, och spelat guitarhero och sjungit singstar, men det blev en tidig kväll för folket som var där så jag stannade med Mogge och Danne. Vi kollade på Beck-filmen som gick på tv och sedan fastnade jag  vid 2 filmer medns Mogge somnade på soffan. Men jag var bara tvungen att se klart filmerna innan jag gick hem. En var "Heathers", en film från -89 med bl.a. Christian Slater & Winona Ryder. Christian var verkligen het i den filmen så det var ganska svårt att slita sig, haha. Den andra filmen minns jag inte vad den hette, men den gick i alla fall på 5:an och handlade om att hitta "den rätta". Jag förstår fortfarande inte varför jag plågar mig själv med såna filmer, jag längtar bara ännu mer efter att hitta den där personen som... Äh, never mind.


  

Jag ska samla ihop alla bilder/länkar till videor nu, och lägga ut, från Essen-resan. Hoppas att det intresserar någon. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja ig intresserar de :D längtar

2008-10-26 @ 18:10:14
Postat av: veronica

Haha, jag fastnade också för den där filmen "Heaters". Den var faktiskt riktigt bra :D

2008-10-26 @ 21:06:04
URL: http://outofview.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0