Stockholm, juni 2007 - Part 4: 13/6

Dagen började med att vi försov oss. Men som tur för oss så låg killarna antagligen fortfarande och sov när vi kom fram. Väl på plats mötte vi Mirjam, den svenska fanclubs-ledaren. Väldigt trevlig tjej! :) Allt efter att timmarna gick så kom det fler och fler fans. Till slut var vi 14 stycken. Vet inte riktigt hur jag ska formulera tiden innan de kom ut så vi går direkt på sak tycker jag.

När vi fått reda på när de skulle komma ut så "intog vi våra platser" (haha). Vi visste ju att de skulle komma, men de kom ändå lite utan förvarning, på ett sätt. Bill var först ut, sen Tom, Georg och Gustav sist. Bills byxor skapade dagens samtalsämne, i alla fall mellan mig, Lina, Lina och Johanna.






Söta Emelie var med i tidningen :)

Mycket copyright på bilderna men jag vill vara på den säkra sidan. Lite synd att bildernas kvalité blir sämre var man än lägger ut dem. Men vill ni se dem i original får ni komma hem till mig! :D Och btw, min kamera fungerar bättre när det är ljust ute, av någon anledning, det gick asfort att ta bilder så det blev en hel del! Men jag tänkte att det räckte med att lägga ut en närbild på varje.










Den här bilden är inte min. Cred till den som tagit den. Jag står där till höger, och jag hade faktiskt kameran brevid huvudet. Inte mitt framför som det ser ut här. Haha!


Haha, jag kunde inte låta bli! ;P


Bye, bye!


Johanna, Lina, Lina, Soffo och Aleck.


Egentligen förstår jag inte meningen med att skriva autografer. Eller, jag fattar ju, men om jag skulle jag varit känd så skulle jag hellre ta mig tid att ta kort tillsammans med mina fans än att signa ett papper eller vad det nu är. Jag tycker liksom att ett foto brevid sin "idol" ger så mycket mer, tycker inte ni?


Det roligaste var lätt när Johanna ropade på Tom och bad honom säga hej till kameran och råkade säga [kejmera] istället för hur man egentligen uttalar "camera". Hahaha! Jag garvar lika mycket varenda gång jag ser Linas video (där man hör henne säga det).


När killarna åkt så var det dags för fika och shopping. Lina K fick dessutom en crush på en skyltdocka! Haha! Great day i alla fall. Verkligen. :)


Kommentarer
Postat av: Zara/Nä

asså dina svartvita bilder på th fyfan vad fina de är O_O spec de på das kaulitz. asså omg <3

2008-10-20 @ 20:48:00
URL: http://doneisdone.blogg.se/
Postat av: Ida

Tack Zara! :D

2008-10-20 @ 21:51:42
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: Lina

8''''''''''') <33

2008-10-21 @ 01:10:24
URL: http://myspace.com/linaandersson_
Postat av: Johanna Samuelson Brahm

haha det var ju kul när jag sa "det är en det":D haha hade du glömt detXD

2008-10-21 @ 15:31:35
Postat av: lintha

jag är enormt jätteavundsjuk på dig nu när jag ser bilden på gustav, hur nära du har varit honom. och vilken bild sen, sjukt söt bild på honom.

2008-10-21 @ 18:45:31
URL: http://lindarin.blogg.se/
Postat av: Ida

Svar till Johanna: Men visst ja, det glömde jag ju! :'D



Svar till Lintha: Du kommer stå lika nära någon dag, det tror och hoppas jag verkligen. :*

2008-10-21 @ 21:57:04
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: Tjoo

Fan vilka bra bilder du har fått alltså :D D:

2008-12-05 @ 19:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0