Lördag

Förlåt för den dåliga uppdateringen igår och idag. Det blev en lugn fredag igår. Skulle egentligen gått ut med Lina B och tjejerna eftersom Carro ska in i lumpen, men jag orkade inte, av flera anledningar.

Hur har eran lördag varit hittills? Jag har mest tagit det lugnt, inte gjort så mycket speciellt. Ska hoppa in i duschen nu och sen gå iväg hem till Mogge för att umgås med honom och Danne. Lite middag kanske det blir också. Sen får vi se vad som händer. Ska nog ta och skynda mig nu så jag kommer iväg någon gång! Ni får ha en trevlig lördagkväll, vad ni än ska hitta på. :) Puss!



Förresten så kommer det bilder & videor från TH-resan till Tyskland 2007
(Essen & Köln) imorgon! Kolla gärna in det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0