Music and Oreos

Halloj! Har precis sminkat färdigt mig och tänkte hinna blogga en snabbis. Idag ska jag och min familj åka till Sandviken för att fira min storebror och hans flickvän/sambo. Mozart är så gosig här, så jag vill bara ta med honom.. Men det går inte, såklart. Men något som jag ska ta med är Oreos! Mmm.. Och även en lista som jag gjorde iordning igår, som handlar om hur mycket man vet om sitt syskon. Jag blev inspirerad av en tvilling-intervju som jag läste för några dagar sedan, och bestämde mig för att göra en för mig och min syster, eftersom vi är så pass tighta. Det ska bli kul att se hur mycket man kan! Det tar två timmar för oss att åka till Sandviken så man måste ju komma på något sätt att underhålla sig på. Haha..


Lägger ut lite bilder från dagen när jag kommer hem. Ha en bra dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0